Términos y condiciones de entrega

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 11.09.2023 alkaen.

Verkkokauppa

Avia Line Oy Verkkokaupan nimi 4BeautyFinland
Ylästöntie 115B
01690 Vantaa  asiakaspalvelu@4beautyfinland.fi
www.4beautyfinland.fi
2211126-2
Kauppa myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Alaikäisten ostoksille verkkokaupassamme edellytetään huoltajan suostumusta. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme. Tekemällä tilauksen verkkokaupassamme hyväksyt tämän sivun tilausehdot ja vahvistat, että antamasi tiedot ovat oikein.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, koko ja pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

 

Tilaaminen ja sopimus

Tuotteet tilataan verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön verkkomaksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.

 

 Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

1. Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

2. Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, OP Lasku ja Jousto

3. Korttimaksaminen:
Visa, Mastercard ja American Express
 
4. Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo, Siirto ja Apple Pay



---------------------------------

Alla kyseiset toimitusehdot ovat myös englanniksi ja ruotsiksi:

Payment Service Provider
 
Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized Payment Institution. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the merchant. For reclamations, please contact the website the payment was made to.
 
Paytrail Plc
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Business ID 2122839-7
------------------------
Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi sekä mahdollinen ennakkolaskusi. Annathan sähköpostiosoitteesi aina, kun teet tilauksen. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Avia Line Oy

(Verkkokaupan nimi 4BeautyFinland)
Ylästöntie 115B
01690 Vantaa

asiakaspalvelu@4beautyfinland.fi

2211126-2

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskustannukset. Toimitamme tilauksesi käytössä olevalla verkkokaupassamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössäolevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja tuotteiden koosta, määrästä sekä yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Toimituskulut veloitetaan tilauksen maksun yhteydessä.

Toimitamme tuotteet Suomessa Postin tai Matkahuollon kautta. Osa tuotteista voidaan lähettää kirjepostina ja osa postipakettina (tilauksen koosta ja painosta riippuen). Kirjepostina tulevat lähetykset kustantavat yleensä 5,50€.

Postipakettien osalta, kun lähetys on saapunut lähipostiisi, saat saapumisilmoituksen postista tekstiviestitse tai sähköpostitse. Postilähetystä noutaessasi  tarvitset mukaan lähetystunnuksen sekä henkilöllisyystodistuksen.  Huomaathan, että Posti säilyttää paketteja vain 7 vuorokautta, joten muistathan noutaa pakettisi ajoissa.

Saat ILMAISEN TOIMITUKSEN tilatessasi vähintään 50 eurolla. Huomioithan, että pienemmille paikkakunnille toimitustavat saattavat olla rajoitetummat, mikä saattaa vaikuttaa toimitusaikaan.

Myös nouto suoraan Vantaan liikkeestämme on mahdollista ilman lähetyskustannuksia. Olemme avoinna sopimuksen mukaan. 

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ja EU-alueelle vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Pyrimme lähettämään tilaukset 4-7 arkipäivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta, ellei tuotetiedoissa ole ilmoitettu poikkeavaa toimitusaikaa, tai kyseessä ole ennakkotilaustuote (tästä on maininta tuotetiedoissa). Huomioithan, että posti ei kuljeta tiistaisin ja tavallisen kirjepostin kirjeet jaetaan vastaanottajille 4:ssä työpäivässä. Posti jakaa lähetystunnukselliset kirjeet yleensä 2:ssa työpäivässä. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu myös, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

 

Tuotteen vaihto- ja palautusehdot

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta. Ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä. 

Teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus sähköpostilla asiakaspalvelu@4beautyfinland.fi. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Asiakaspalvelumme antaa sinulle neuvoja tuotteen palautusta varten.

Jotta palautuksesi hyväksyttäisiin, tulee tuotteen olla moitteettomassa kunnossa, käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Avattuja tai käytettyjä kosmetiikka- tai hygieniatuotteita ei voi hygieniasyistä palauttaa. Tämä koskee myös kestoruusujamme. Näin takaamme, että asiakkaidemme ostamat tuotteet ovat ehjiä ja käyttämättömiä.

Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

Huomioithan, että irtoripsituotteet, eyelinerit ja pesuainetuotteet ovat hygienia- tai kosmetiikkatuotteita, joten emme ota vastaan avattua pakkausta. 

Asiakas vastaa tuotteen palautuksesta, esimerkiksi tuotteen mahdollisesta vaurioitumisesta kuljetuksessa tai paketin häviämisestä. Pakkaa tuote hyvin.

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi ja arvioineet tuotteiden kunnon hyväksi, palautamme rahat sinulle 14 päivän kuluessa. Ilmoitamme sinulle sähköpostitse, kun asia on käsitelty. Maksu suoritetaan ensisijaisesti sillä tavalla, kuin teit ostoksesi.

Palauttamisen vaikutukset

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.  Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Mikäli palautettava tuote todetaan myyntikelvottomaksi ja tuote palautetaan asiakkaalle, tulee postikulut asiakkaan maksettavaksi.

Viallinen tuote ja reklamaatio

Virheelliset tuotteet ja mahdollinen paketista puuttuva tuote reklamoidaan osoitteeseen asiakaspalvelu (at) 4beautyfinland.fi, ja hyvityksen viallisesta tuotteesta saa, mikäli tuotteessa todetaan vika. Tarvittaessa pyydämme tuotteesta kuvan, videon tai palauttamaan tuotteen tilanteen toteamiseksi.

Huomioithan, ettei meillä ole ”tyytyväisen asiakkaan takuuta”. Siten emme hyväksy palautuksia/reklamaatioita tuotteista, joita olet käyttänyt, mutta jotka eivät vastaa odotuksiasi. Suosittelemme aina ensin kokeilemaan uutta tuotetta pienelle ihoalueelle (esimerkiksi käteen) ja odottamaan 24 tuntia nähdäksesi aiheuttaako tuote mahdollisia yliherkkyyksiä.

Lunastamaton paketti 

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, pidätämme oikeuden laskuttaa sinulta 20 euroa kattamaan aiheutuneet kulut.

Huomattavaa

Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain kuluttaja-asiakkaita. Yritysasiakkaiden tilauksilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti tuotteen vaihto- ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle. 4Beauty Finland ei vastaa kuljetuksessa kadonneesta tai vaurioituneesta tuotteesta.

Henkilökohtaisia tietojasi voidaan käyttää tilauksesi käsittelyssä. Voit lukea lisää henkilötietojesi käytöstä meidän rekisteriselosteestamme. Käytämme tietoja vain tilausten käsittelyyn ja omaan markkinointiimme.

Vastuunrajoitus

4Beauty Finland ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme aina sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).