Användarvillkor

Dessa villkor träder i kraft den 2 november 2021.

Webbutik

Avia Line Oy Webshop namn 4BeautyFinland
kundtjänst (at) 4beautyfinland.fi
www.4beautyfinland.fi
2211126-2

Butiken säljer produkter till företag och vuxna i EU. En målsmans samtycke krävs för köp av minderåriga i vår webbutik. Dessa leveransvillkor är lämpliga för beställning av produkter i vår webbutik och för liknande leveranser. Vi kan komma att ändra leveransvillkoren ensidigt då och då, så läs våra leveransvillkor i förväg varje gång du beställer produkter från vår webbutik. Genom att lägga en beställning i vår webbutik accepterar du beställningsvillkoren på denna sida och bekräftar att informationen du har lämnat är korrekt.

Produkter och produktprist

Egenskaperna och priserna på produkterna i e-handeln presenteras i samband med produktpresentationen av varje produkt. Vi förbehåller oss rätten att ändra priser och leveranskostnader, så kontrollera. priser från varukorgen innan du accepterar beställningen. Priserna på produkterna inkluderar 24% moms, vilket anges i varukorgen och i orderbekräftelsen.

Fraktkostnader

De leveranskostnader som kan tas ut för beställningen beror på själva produkten (t.ex. vikt, storlek och förpackning) och vald leveransmetod och läggs automatiskt till beställningens totala summa. Du kommer att se fraktkostnaderna som kommer att debiteras för din beställning (om fraktkostnader debiteras) i din varukorg innan du accepterar beställningen.

Beställning och kontrakt

Produkterna beställs på webbplatsen för vår webbutik genom att överföra dem till varukorgen och bekräfta beställningen och betala för innehållet i Varukorgen i onlinebetalningstjänsten. När du beställer från vår webbutik måste du läsa och godkänna våra gällande leveransvillkor. Du förstår att din beställning, som du har accepterat och bekräftat, är bindande och skapar ett avtal mellan oss med dessa leveransvillkor, förutom vad som anges nedan vad gäller ångerrätten. All kundinformation behandlas konfidentiellt. De kontaktuppgifter som efterfrågas i samband med beställningen kommer inte att användas för annat än leverans av beställningen eller för att klargöra eventuella oklarheter i den, om inte annat anges.

Betalning och betalningsmetoder

Du kan betala för din beställning med de betalningsmetoder som beskrivs i webbutiken och finns i varukorgen.

Betaltjänstleverantör

Paytrail Oyj (2122839-7) samarbetar med finska banker och kreditinstitut som betaltjänstleverantör och betaltjänstleverantör. Paytrail Oyj visas som betalningsmottagare på kontoutdraget eller kortfakturan och vidarebefordrar betalningen till handlaren. Paytrail plc är licensierad som betalningsinstitution. Vid reklamation, vänligen kontakta leverantören av produkten i första hand.

Paytrail Oyj, företagsnummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

1. Bankavgifter: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Bank, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken och S-Bank

2. Faktura- och avbetalningstjänster: Walley, OP-faktura och flexibilitet

3. Kortbetalning:
Visa, Mastercard och American Express
4. Mobilbetalningar: MobilePay, Pivo, Transfer och Apple Pay


----------------------------------

Nedanför dessa leveransvillkor finns även på engelska och svenska:

Betaltjänstleverantör
Paytrail Plc agerar som en inkasserande betaltjänstleverantör och är en auktoriserad betalningsinstitution. Paytrail Plc kommer att visas som mottagare på ditt bank- eller kreditkortsutdrag. Paytrail Plc kommer att vidarebefordra betalningen till handlaren. För återkrav, vänligen kontakta webbplatsen som betalningen gjordes till.
Paytrail Plc
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
FO-nummer 2122839-7
------------------------
Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Order- och betalningsbekräftelse

När vi har tagit emot din beställning skickar vi en beställningsbekräftelse via e-post med dina beställningsuppgifter och eventuella förfakturor. Annathan din e-postadress varje gång du gör en beställning. Kontrollera alltid innehållet i orderbekräftelsen. Om du har några frågor, vänligen kontakta vår kundtjänst omedelbart. Spara din orderbekräftelse om du behöver kontakta kundtjänst. När du har att göra med kundtjänst, håll alltid ditt eventuella ordernummer tillgängligt. Kontrollera alltid att innehållet i paketet stämmer överens med produkterna på orderbekräftelsen.

Du kan kontakta vår kundtjänst med följande information:

Avia Line Oy

(E-handelsnamn 4BeautyFinland)

kundtjänst (at) 4beautyfinland.fi

+358 40 6342266

2211126-2

Problemsituationer

Om produkten försvinner eller skadas under transporten måste du skriftligen meddela oss om felet senast inom 14 dagar på den adress som anges i avsnittet Produktbyte och returpolicy. Om paketet är tydligt skadat under transporten måste du omedelbart göra ett klagomål till det fraktbolag du väljer. 4Beauty Finland ansvarar inte för förlust eller skadad produkt under transport.

Dina personuppgifter kan komma att användas för att behandla din beställning. Du kan läsa mer om användningen av dina personuppgifter i vår registerbeskrivning.Vi använder endast informationen för att behandla beställningar och för vår egen marknadsföring.

Ansvarsbegränsning

4Beauty Finland ska inte hållas ansvarigt för några indirekta eller följdskador eller andra skador relaterade till beställningen, leveransen eller produkten eller för något av ovanstående, förutom vad som anges i konsumentskyddslagen eller annan tvingande lag för sådana skador.

Oenighet

Vi försöker alltid lösa eventuella tvister gällande din beställning i första hand enligt överenskommelse, så kontakta vår kundtjänst för att ordna detta.

Om tvist om köpeavtalet inte kan avgöras genom förhandling mellan parterna, kan konsumenten hänskjuta ärendet till konsumenttvistenämnden (www.kuluttajariita.fi) ska lösas. Innan konsumenten tar ärendet till Konsumenttvistenämnden ska konsumenten kontakta Konsumentrådgivningen (www.kuluttajaneuvonta.fi).